Post by gutunoorewheels on Feb 9, 2022 8:38:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gumslinger ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gumslinger IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset alle ▞▞▞
▞▞▞ Gumslinger 2022 version ▞▞▞
Elsker det. Skulle bare ønske at opplåsbart innhold som våpenskinn, nye karakterer og de ubrukelige skuddvekslingsanimasjonene ikke var så latterlig overpriset med tanke på at alt det gjør er å endre våpenrøyk til en mer annerledes våpenrøyk og ellers tilfører ingenting til kampdynamikken i spillet. OGSÅ Skill-shot-minispillene er så krevende og vanskelige at de ikke er morsomme å spille.
Buggy-kollisjonsdeteksjon (kuler vil noen ganger passere gjennom et mål hvis det skjer for mye fysikk). Siktesystemet tvinger deg noen ganger til å skjule målet ditt. Annonse-til-spill-forholdet er wacked. Edit: Oppførselen forekommer også for glass og keramikk. Når mange partikler beveger seg rundt, passerer kulen gjennom glass/keramikk som den vil treffe noen øyeblikk senere (ingen retningsendring, ingen bevegelse av målet). Legger til en annen stjerne fordi spillet kan være sjarmerende.
ærlig talt, bra spill, har ikke sett så mange annonser, den generelle designen er flott, og konseptet er faktisk veldig kult. Godt jobbet!
Det er bh
Jeg må si at dette spillet var en hyggelig overraskelse...jeg tenkte jeg skulle sjekke spillet ut og spille litt og avinstallere like etter...Åh hvor jeg tok feil...Dette er så gøy, jo MER JEG SPILLER JO MER JEG ENDER OPP MED Å ELSKE DET!!! FORTSETT DET FLOTT KREATIVE ARBEIDEUTVIKLINGSTEAMET...DERE (OG VENNER) ROCK !!!!
Virker som et morsomt spill, men det går helt forferdelig, jeg ble begeistret da jeg var i menyen og så 120 fps som de fleste spill ikke gjør, men det første nivået klarte jeg knapt å slå fordi det begynte å kjøre med 10 fps. Når jeg kan kjøre annethvert spill på telefonen min godt over 60 hvis de tillater det, vil jeg gjerne spille det hvis jeg ikke kunne telle mengden fps på 2 hender
God grafikk mye moro for alle, men , men figuren er ikke så stødig..... Vennligst fiks det..,.....
Dragon City Mobile Simulatie gkkp
God grafikk. Urettferdig mot ubetalende spillere. Må se en annonse for å bruke en bedre pistol i 7 minutter. Muligens falsk flerspiller. Å måtte vente 2 timer på neste nivå på en biltur er irriterende. Kamera/kamp kan være urettferdig. Lange venteskjermer hvis du vil prøve noe på nytt, tar ca. 5 sekunder, noe som ender opp med å være veldig irriterende overraskende.
Jeg liker dette spillet, morsomt spilling, tilfredshet når du får belønninger, og en haug med innhold. Jeg elsker nivådesignene siden de er unike og forskjellige, de eneste problemene jeg har med dette spillet er at noen ganger kommer du i en posisjon når du kan ikke skyte fienden fordi noe er i veien, men det skjer sjeldent. Alt i alt et flott og morsomt spill.
Gumslinger Märulimängud gov
Gumslinger Action ecs
Det er et bra spill, men for grådig. Du har bare én revolver hvis du spiller den gratis. Når du låser opp et nytt våpen i lvl 2, kan du ikke bruke det direkte. Du må se en annonse for å spille med den i 7 minutter. Jeg vil gi 5 stjerner hvis du bare låser opp standardvåpnene.
En ganske morsom, fysikkbasert opplevelse, selv om den er grinete. Mye moro hvis du foretrekker ferdigheter og er lei av disse P2W-spillene.
Super skillsshot er umulig å gjøre. Hver eneste gang forsøkte spillet halter og slipper frames. Du kan ikke gjøre det uten det beste av det beste fra en telefon antar jeg. Hvordan skal jeg treffe en boks som henger etter de første millisekundene, og deretter henger enda mer etter at du faktisk treffer den. Du har ikke nok tid til å forutsi hvor den jævla boksen kommer til å gå. Spesielt når den flyr utenfor skjermen. Hvordan i helvete forventer du at noen skal treffe den 3 ganger mens den henger, og flyr ut av synet ditt. Fiks dette.
GumSlinger er et fantastisk, unikt spill, ganske mye basert på raske reaksjoner og morsomme ragdolls.
Spillet er ganske morsomt å spille, men en ting som plager meg mye er den falske flerspilleren. Det virker som om vi plager mot ekte mennesker, du kan pause spillet i timevis og fortsette med den samme motstanderen som respinerer umiddelbart. Prøvde også med flymodus og ingenting påvirkes, motstanderen fortsetter å spille
Gumslinger Δράση rrul
Dette spillet er så gøy, men trenger gratis roaming og multiplayer og utfordrer detaljer og annonsekampferdigheter uansett, dette er et morsomt spill
Gumslinger Action ecs
Elsket dette spillet en av de beste på playstore faktiske gode ting å kjøpe forhåpentligvis vil bli oppdatert mer, men hvorfor lyver du og sier at du går mot ekte mennesker og deretter bruker roboter? Hvorfor ikke legge til ekte spillere. Bra spill totalt sett
Dette kunne vært gøy hvis jeg ikke var så urettferdig. Først må du betale for å helbrede etter hver runde når ai starter hver runde med full helse hvis den gjenopprettet helsen din hver runde, ville det vært mye mer rettferdig. For det andre er etappene du kjemper på også urettferdige, en av scenene en spiller eller ai kan spawne høyere enn den andre, eller med noen kan du spawne bak dekning og det er bare urettferdig. det er egentlig ikke morsomt, bare irriterende.
Betal for å vinne appen med er for dyre. Og måten noen kart er utformet på er urettferdig. Og halvparten av tiden når du slår ut noen blir de slått ut for alltid. Og de kan skyte når de blir slått ut, det er vanskelig mens de skyter mens de blir slått ned på grunn av krympingen i størrelse.
Bare vanvittig mye moro fra et så enkelt konsept. Nydelig utført. Popkulturreferanser florerer.
Spillet er greit, grafikken er bra og pistolskuddene høres bra ut, men jeg har problemer. Det første problemet er hvorfor koster hver hud penger kan ikke noen koste spillpenger? Det andre problemet er hvorfor jeg må gyte ved siden av en avsats i noen spill, det er øyeblikkelig død, og i andre gyter jeg noen ganger mage eller tilbake ned til bakken, noe som gjør meg til et lett mål for døde. Det tredje problemet er at når jeg og en annen spiller kjemper, og jeg har skutt dem opp og trenger bare ett skudd til for å vinne, men pistolen gjør ingen dmge
Misvisende spill for å hente penger. Grafikken er kul (men halter veldig). Først pålogging trener deg opp, så rangerer du deg opp, noe som er flott hvis du vil spille det uten stopp hele dagen. Hvis du som meg faktisk er en travel person som liker å bare spille det rare spillet, ikke installer det. Fordi når du lukker spillet for en annen dag, gjett hva, er du tilbake i treningsmodus! Og enda bedre, du må betale for å komme tilbake til det punktet du gikk til forrige gang!!!!! Heldigvis ble ingen penger tatt fra meg. Forferdet!
Du spiller bare mot bots (i hvert fall fra min erfaring) og for mye av spillingen kommer ned til tilfeldigheter. Det er et søtt spill, som ga det en stjerne etter min mening, men det kan bli veldig frustrerende og det er ikke mye moro etter en stund.
Virkelig flott for timepass
Jeg liker det, det er gøy. Men jeg skulle ønske jeg kunne bytte om på fingerkontrollene.
Det er bare moro. Godt å fordrive tid og kurere kjedsomhet.
Det er ingen faktisk flerspiller på nettet. Hvorfor trenger du en nettverkstilkobling? Jeg aner ikke annet enn å gi deg annonser. I tillegg tvinger spillet deg faktisk til å se annonser slik at du kan bruke våpenet du nettopp låste opp i totalt mindre enn 10 minutter. Det er bare et kontantgrep. Alt ville vært bra hvis du ga oss flerspiller og ekte våpen. Edit: Ok, men hvorfor er det roboter i utgangspunktet? Det var heller aldri noen indikasjon på ingen flerspiller, så ja, du prøvde å lure oss.
Elsker den gummiaktige fysikken, god grafikk. Ulike karakterer, hver med forskjellige biografier. Ikke betal for å vinne, men du kan betale for i spillskinn. Det er en anstendig dose popup-annonser og valgfrie annonser. De valgfrie annonsene gir deg et løft i spillingen, enten det er ekstra helsepakke eller ekstra gull. Bra spill
Morsom tid morder, ikke mye av en læring fortauskant, få annonser, det er solid
Flott spill trenger definitivt mer respekt elsker gummys bare lage sprut etter mynter
Dette spillet er FORFERDELIG det er ingen vits i å spille alt er penger, og du vil alltid få sinneproblemer på grunn av å spille med umulig å slå npcs!!!
Gumslinger Экшен wxi
Gumslinger Märulimängud gov
Resultatet av konkurransene er omtrent like gyldige som forrige valg. hvorfor du føler behov for å jukse. Dårlig eksempel. hvorfor må du jukse! Kampene er rigget. Jeg vinner, men jeg taper, jeg skyter og går rett gjennom konkurrenten. Jeg blir skutt når pistolen deres ikke engang peker mot meg. Osv......OK nå er senere, og du kan ha fylt ut noen tomme felter, men det ser ut til at du har mer igjen. Nå er det ingen regler. Jeg klarte alt med stil, og nå er et rettferdig spill nesten umulig.
Selve spillet er flott og veldig kreativt. Nivåkarakterdesignet er både flott og spillingen er også ganske bra. Imidlertid er mikrotraksjonene vanvittige. Det verste eksemplet er det faktum at du må betale for å se en annonse bare for å bruke en pistol i en periode.
Helt morsom, rask kamp slik at du kan spille overalt og hver gang. Internett trengs bare for nettkamp
Forferdelig hvis du vil spille gratis. Bokstavelig talt alt er bak en betalingsmur bortsett fra basepistolen og gummier. Veldig lite å glede seg over, selv om du ser annonser for tokens i spillet. Selv om du låser opp en pistol, er den låst til du betaler eller ser en annen legge til i sju minutters spilletid med den. Moro ellers, men stor skuffelse for meg.